طب اسلامی

طب اسلامی - ایرانی - سنتی

طب اسلامی

طب اسلامی - ایرانی - سنتی

طب اسلامی

به نام خدا

قال امیرالمومنین (علیه السلام): العلم علمان علم الابدان و علم الادیان
حضرت امیر می فرمایند که علم به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی می شود
1- علم بدن و جسم(طب)
2- علم الهی و دینی

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹ ب.ظ

درمان دیستروفی


مدارکی که ثابت می کند این بیمار مشکل دیستروفی داشته است



نظرات  (۴۱)

باسلام
بیماری ایشون احتمالا دیستروفی نوع بکر و خفیف است لطفا با انجمن دیستروفی تماس بگیرید تا مکمل ها و داروهای مورد نیاز و نوع ورزش و مصرف غذا را به شما بگویند زیرا حیف است که این بیمار، بیماری نوع خفیف را داشته باشد اما وضعیتش در حد نوع شدید باشد.
آدرس اینترنتی سایت انجمن دیستروفی
dystrophy.ir/fa

تماس تلفنی:
021-33320879 و 021-33325586 از ساعت 9 الی 15
پاسخ:
فیلم های دیگری از این بیمار موجود هست که ان شاءالله در اپارات قرار خواهیم داد 
و مشاهید خواهید کرد وضعیت این بیمار به چه اندازه وخیم بوده، تا به حدی که پزشکان ایران و خارج از کشور از درمان عاجز شدند و پیش بینی انها فوت کردن این شخص تا الان که دو سال می گذرد بود.
پس اگر قرار طب غربی توانایی درمان داشته باشد تا به حال باید درمان می کرد!!!
سلام منم این بیماری رو دارم من میخوام بیام درمان بشم باید به کجا مراجعه کنم
پاسخ:
سلام 
شماره موبایلتون رو در پیام خصوصی بفرستید تا راهنماییتون کنم...
من هم می خواستم درمان بش به کجا مراجعه کنم.   09366866524
سلام منم دیستروفی درمان
منم میخوام درمان بشم..
لطفا فیلم های جدید این آقا را بذارید
سلام منم دیستروفی دارم
منم میخوام درمان بشم..
لطفا فیلم های جدید این آقا را بذارید
با عرض سلام و خداقوت 
بنده یک اشنا در استرالیا دارم که دچار دیستروفی عضلانی است به نظرتون می شه نحوه درمان رو براش فرستاد خودشون انجام بدن ؟
ممنون
سلام
من خانوم 30 ساله بیماردیستروفی عضلانی دارم. اززمین بلند نمیشوم و از پله بلا نمیرم. درزمستون پاهام سرده و اساق پاهام خیلی سرده. زانوهام خالی میکنه. مخصوصا زانوی راستم. خاهش میکنم کارهایی که این اقا انجام دادند را برای من بفرستید
لطفا راهای درمان دیستروفی را به ایمیلم بفرستید
در این ایام شما را به حضرت ابولفضل ع قسم میدهم. اگر این اقا واقعا خوب شده. بگید چیکار کرده ماهم انجام بدهیم.
سلام ، بنده هم دیستروفی از نوع بکر دارم لطف کنید راهنمایی کنید تا یک عمر دعاگویتان باشم.
با سلام ، ببخشید الان چند روزه منتظر جوابتان هستیم ، لطف کنید طریقه ی درمان دیستروفی را به ایمیلم بفرستید. با تشکر .
با سلام
من هم مبتلا به دیستروفی میباشم لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
سلام منم دیستروفی نوع بکر دارم میخوام درمان شم لطفا کمکم کنید  
۰۹۳۸۳۵۳۷۶۹۸
لطفا ادرس مطب
سلام. من دوستی دارم که طبق نظر پزشکان دیستروفی داره. چطور میتونم از شما کمک بگیرم؟
لطفا راهنمایی کنید. ۰۹۱۲۷۸۷۲۲۳۲ اینم شماره تماسم هست.
سلام من بیماری دیستروفی عضلانی دارم واز سن ۱۷سال به این بیماری مبتلا شدم واین پنج سال است برام و الان هم ماهیچه هایم ضعیف شدن لطف کنید بگید چکار کنم کجا برم تا خوبشم واین شماره منه09399100471
  • محمد علی فتحی
  • باسلام پسرم مبتلا به دوشن است 17 سالشه واز این بیماری بسیار رنجور است خواهشا اگر نتیجه گرفته اید ما را هم در این زمینه راهنمایی کنید شماره تماس با ما09127253583 منتظر تماس شما هستیم
    با عرض سلام وخسته نباشید
    من جوانی 24 ساله هستم که بیماری میوتونی مادرزادی دارم ...
    لطف کنید مرا هم راهنمایی کنید . اگر نتیجه ای گرفته اید برای ما هم ارسال کنید
    با تشکر
  • شهربانو عباسی
  • سلام خانم 41 ساله هستم از نظر حرکتی خیلی مشکل دارم ازنظر وضع مالی خیلی ضعیف هستم لطفآ مرا راهنمایی کنید ازبابل
  • ناصر بدراقی
  • سلام خواهرزاده منم دیستروفی نوع دوشن داره .اول و آخر توکل بخدا 
    اگه درمانش رو دارین تو رو خدا منم راهنمایی کنین چیکار کنم کجا بیام؟ممنون
    اینم شمارمه۰۹۱۱۸۷۷۹۳۲۱

    سلام خوبید من دچار بیماری دیسروفی عضلانی هستم بطفا منو راهنمایی کنید من میخام خوب بشم کجا باید برم چیکار باید کنم اینم شمارم 09395686260
  • محمد مهدی
  • شماره ۰۹۱۳۷۰۴۷۳۵۸ کودک ۶ساله دچار این بیماری
    سلام ما بیماری دستروفی روشن را داریم که جاری باید انجام دهیم برای حرکت دادن کالایی یا درمانی
    سلام من هم خانومى ٣٦ ساله هستم که مشکل دیستروفى دارم و ایران زندگى نمیکنم شما رو قسم میدم که راه درمانش رو به من هم بگین.
    ایا این شخص هستن و میتونن راه بروند اگر میشود فیلم جدید این اقا مال حال رابگذارید که وضعیت ایشان بهتر شده است؟؟ 
  • منصور فتاحی
  • بچه من دیستروفی دارد کسی اگه میتونه راهنماییم کنه ۰۹۱۹۶۵۶۰۸۲۲
    سلام.بچه منم دیستروفی عضلاتی داره لطفا راهنماییم کنید خواهشا
    سلام.بچه منم دیستروفی عضلاتی داره لطفا راهنماییم کنید خواهشا توراخدا اینم شماره ۰۹۱۳۷۲۶۳۲۲۴
    سلام برادد من به بیماری دیستروفی مرداد این اگر درمانی وجود دارد لطف کنید با این شماره راهنمایی کنید
    سلام من 26سالمه دیستروفی دارم با ویلچر رفتو امد میکنم اگه درمانی وجود داره ممنون میشم راهنمایی کنید 09027944922
    سلام لطفا به ایمیلم مطب دکتر رو بفرستید برای فرزندم. راستی فیلم جدید این اقا پسر رو لطفا بگذارید تا معتقد تر بشیم
    سلام پسر من دو سال ونیمه س که دو شن داره لطفا ما رو هم راهنمایی کنید 09176026310
    سلام.پسر من دوشن داره سه هفته س داره داروی طب اسلامی استفاده میکنه.یک ماه دیگه میبرمش آزمایش انشاالله اگه ثمربخش بود بهتون خبر میدم
    سلام در پیام قبل گفته بودم اگه پسرم بهتر شد خبر میدم-بعد از دو ماه استفاده از داروهای طب اسلامی آنزیم سی پی کا از 28450 شد 10090 وآنزیمهای کبدی هم نصف شد--دو ماه دیگه استفاده میکنم و دو باره میبرم آزمایش و بهتون خبر میدم--خواهشا دارو هارو از افراد مطمین م خبره بکیرید ما از قم گرفتیم و دارو ها باید دقیق مصرف بشه--دعا و تو کل و توسل به اهل بیت یادتون نره
    سلام پسرم چهار ساله است وتشخیص دیستروفی دادن تو رو خدا  کمکش کنید۰۹۱۶۶۶۳۲۱۹۳
    سلام خسته نباشید دوتا از داداشامم همین بیماریی دیستروفی دوشن رو دارن که یکیشون ۶ سالشه واون یکی هم ۴سالشه ، لطفاً طریق درمانش رو راهنمایی کنید. اینم شماره ام هستش ، ۰۹۹۰۳۳۴۳۶۷۰ اجرکم عندالله
    سلام برادر من سی و شش سالشه الان مدت پانزده ساله که دیستروفی لیم گرید داره دیگه بلند کردنش از زمین، راه رفتنش برا همه مشکل ساز شده تورو خدا مارو راهنمایی کنین با این شماره تماس بگیرین ۰۹۱۴۲۵۱۶۶۱۳
    عاجزانه خواهش میکنم اگر راه درمانی هست به بنده نیز اطلاع دهید ودل مادر و پدری رو بعد از سالها شاد کنید🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼😞
    09120966484

    سلام ب منم کمک کنید ممنون میشم دیگه خسته شدم.  ۰۹۱۷۸۴۴۰۷۳۴

    سلام. برادر و خواهر زاده ام به بیماری دوشن مبتلا هستند. خواهش می کنم برای شروع درمان راهنمایی کنید

  • علی اصغرفرهادی
  • بیماری دیستروفی دارم برای درمان راهنمائی فرمائید

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">